pátek 26. prosince 2008

Vanoce, cas miru a rozjimani. Pomalu se pripravujeme na prichod Noveho roku a navzajem si posilame prani a jak je zvykem v dobe internetove vkladame do diskuzi i prani k Novemu roku i diskutujicim Chtel jsem vlozit pod clanek ZLATÁ PADESÁTÁ: Zlý kluk Kadeřábek prani panu Neffovi k Novemu roku. Protoze se jmenuji Vanek a jsem zradny emigrant ktery vytvoril Spolecnost Slusnych Krajanu, jsem na Veviditelnem Psu cenzurovan. Rakousky tisk se nemyli kdyz pise ze Evropu bude ridit pul roku Svejk. Podle mne to bude z komunismu zblbly Svejk. Ten nas Svejk by se urcite proti jakekoliv cenzure postavil, dnesni svejkove v NP a Lidovkach ji miluji.





Pokusil jsem se poprat i v komentarich pod clankem Zvedněte si trochu adrenalin a pusťte si Klause s Knížákem... Jiří Hermánek . Hermanek, pokud to nevite je estebacky udavac ktery se tim v Lidovkach chlubi a bez ostychu v jednom svem clanku dokonce napsal, ze by podepsal znovu aby se mel za totality dobre. A redakci Lidovek tenhle pronormalizacni ksindl nevadi. Holt Slovani Cenzurujicimu ksindlu vadi i prani do Noveho roku. A tak me napada proc jim vlastne prat neco dobreho do Noveho roku v kterem budeme "oslavovat" dvacate vyroci ? Preji jim hlasite vypiskani !

A Vam Vazeni diskutujici v Lidovkach preji do Noveho roku jen to nejlepsi.






Hlavni stranka